Lördagsmys

2014-03-01 @ 14:50:00
Har för en stund sen fått i mig mitt-på-dagen-mellanmålet, och alltså shiit - porr! Kesokvarg smaksatt med kokosmjölk och en dutt agavesirap, toppat med supermix (hallon, björnbär, goji, havtorn, blåbär), en liten näve torkade gojibär, kokos, jordnötssmet och sist men inte minst mina nyinförskaffade cashewnötter och mandlar + lite yoghurtgodisar vid sidan + kaffe. Gottiiis! 
 
 
Härliga lördag! Trots morgonjobb är jag fortfarande vaken och på gott humör. Brukar ha en tendens att bli en riktig biaatch när jag är trött eller inte får mat... Bra då att dagen är ledig och jag kan äta precis när jag vill! Behöver icke gå hungrig! Ska vid halv fem träffa mina stålbrudar för ett lördagspass nere på träningsvärk1 och ikväll myser jag med mamma, eftersom vi har varit ifrån varann i några dagar! Lax och risotto till middag och möjligtvis b&j till efterrätt!
 
Eftersom jag befann mig på Maxi imorse så var det i princip omöjligt att undvika naturgodiset, som de dessutom har extrapris på!!! Såååå, jag fyllde två påsar, haha... En med naturella cashewnötter + lite saltade, rostade madlar (godaste som finns) och en med yoghurtar + cashewnötter med sourcream-smak! Nu har jag nötter så att det räcker i ett par veckor! "Bunkra är ballt".  
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0