Tisdag 25 mars

2014-03-25 @ 20:58:51

Dagens lunch och vätskepåfyllning.

Tisdagsvärd och ett kettlepass gick käpprätt åt skogen och jag fick trampa hem väldigt mycket tidigare med en ond skalle och en bristningsgräns som egentligen var nådd för länge sen. Försöker få i mig vätska, men eftersom jag tycker att rent vatten är fruktansvärt äckligt (så länge jag inte tränar) så fyller jag ut mina halvlitrar med saft! Blir väldigt dramatisk av mig när jag får huvudvärk för att jag direkt kopplar det till hjärntumörer, och speciellt när det pågår under en lång tid. Som nu. I en vecka. Därför fick mamma ta del av ett ihopbryt när jag kom hem efter en cykeltur i stormen hem... Åh, det är pinsamt vad omogen jag kan vara ibland! Gustav fick sig en känga han också - men eftersom han väljer hockey framför mig ikväll så kan han ha den, hehe... 

Väl hemma har jag unnat mig en låååång varm dusch och en av mina jordnötsbakelseklumpar (som jag bakade i fredags)! Det är ju trots allt våffeldagen, och orkar man inte grädda sådana får man ta vad som erbjuds helt enkelt. Dock var dessa helt i banan och jordnötssmörstema eftersom jag diggar den kombinationen mer. Mums! Köpte ett par quests idag också, när jag ändå var i Linköping (som har gymgrossisten). Närmare bestämt två par - två banana nut muffin, en almond vanilla crunch och en coconut cashew. En av bananarna slukade jag på diwekten. Precis som väntat alltså!

Imorgon vägrar jag huvudvärk, jag har alldeles för mycket på agendan. 
Sleep well, 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0