Torsdagssol

2014-03-06 @ 10:49:00
Idag vaknade jag till vårsol utanför fönstret, och tanken på att det var fullt dagsljus klockan sju på morgonen fick mig att sprattla av glädje! Som jag längtat! Därför tog jag vara på min sovmorgon på annat sätt än planerat och läste ut min bok, åt min lovely gröt med extra jordnötssmör bara för att jag kände för det (och det var ju onödigt att lämna den sista portionen i burken) och gick sen upp och skrev på uppsägningspapper på jobbet! En effektiv morgon med andra ord. Nu är klockan tio i elva och jag sitter hemma i min egen lägenhet (hos mamma) och planerar lunch/mellis till senare! Har dryga timmen kvar innan lektionen börjar, och det känns som om jag redan fått alla dagens måsten gjorda. Hur skönt? Jätte. Nu återstår bara ett tandläkarbesök och en gymdejt med Hanna lite senare - en torsdag i min smak! 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0