2014-05-14

2014-05-14 @ 10:46:00
Vändardag och jag kunde inte vara på ett sämre humör... Känslan jag hade i magen när jag slog upp ögonen imorse var gå käpprätt åt helvete. Sånt vägrar jag, så jag åkte upp till maxi och drog igenom affären med målet att testa något nytt mellis. Jag lyckades och kom hem med bl.a. Vitalinea kvarg med fruktsås i botten. Eftersom jag är en riktig sucker för passionsfrukt blev det mitt självklara förstahandsval och jag kunde inte vara gladare! Till detta köpte jag (äntligen) Renée Voltair granolan/crunchen som jag så många gånger stått och stirrat på, men inte köpt p.g.a. priset. Fattiga studentjävel. Dagar som dessa är det dock okej. 
 
Nu ska jag försöka skriva klart ett arbete innan jag åker tillbaka till skolan för en lektion och en eftermiddag fylld av plugg! 
 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0