Frökuse

2010-08-26 @ 16:27:19
Sitter här med en i alla fall skapligt mätt mage efter sen här godbiten. Måste säga att det är nog den roligaste mackan jag någonsin! Kolla bara på namnet liksom, haha!
Hur som helst så blev det en lång dag i skolan, dock bara med två lektioner, om man räknar som mig... Men de två är riktigt långa också. Inte lika kul. Slutade tre och ska snart hitta på någon mat jag kan fixa till mamma och mig, en sån här molnig och tråkig torsdag. Senare beger jag mig nog mot träningsverk1 och kör core tillsammans med Stella. Vi får hoppas på att kroppen är lite piggare idag. Jag ska även försöka träna bort den där förbannade magvärken också! Så innerligt trött på skiten nu...
Hur har er dag varit? :)
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: emilia

haha dom där är ju asgoda :D

2010-08-27 @ 21:15:41
URL: http://lbej.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0