I'm worried

2010-09-19 @ 21:17:12
Kom hem från en helt enastående film och har även kollat slutet på desperata mammor söker, checkade även in valvakan lite, vilken gör mig ytterst orolig. Det är ju orättvist vafan?! Rödgröna har tre partier att förlita sig på och få in röster på, medan den blå (och dåliga) sidan har typ fem?! HALLÅ VART FÖRSVANN DET HÄR MED DET SOLIDARISKA SAMHÄLLET - alla är lika mycket värda. Då tycker jag banne mig också att man ska kunna ha chansen att få de röster man förtjänar också. Vad tänker svenska folket med? Btw så har jag aldrig i hela mitt varit såhär insatt i politiken. Jag kunde sitta för en månad sen och höra någon säga politik, och jag bah; öööööh(??)

Jag måste även slänga in att jag tycker att det är ruuuskit sexigt med smashade myggor på datorskärmen ;)
Åter kommer om ett tag med bilder från gårdagen, efter duschen!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

haha det handlar ju inte om att det inte är ett solidariskt samhälle. Det är ju bara fler partier som står på den blåa sidan:) man kan ju inte bara sätta in ett till parti hos dom röd gröna för att det ska vara ett solidariskt samhälle?;)

2010-09-20 @ 18:16:30

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0