Såhär går jag klädd ikväll

2010-09-03 @ 16:29:19
Svart tröja, H&M | Jeansleggings, Vila | Smycken från övriga ställen, bl.a från konfirmationen.

Ska alldeles straxt bege mig till min lilla grandma' tillsammans med mummi. Stannar nog inte där så värst länge, för senare ikväll ska jag hitta på något! Träffar antagligen Stellish, men sen får vi se vart vinden tar oss.

Dagen var på tok för lång, och sista lektionen blev inte mycket annat än massa massa fnitter, misstolkningar och magneter. Ändå ganska kul om ni frågar mig, fast jag känner ju även att det kanske skulle vara på sin plats att lyssna nu, lite innan vi får reda på om det blir nationellt prov i fysik, eller inte. Det hade ju varit lite tråkigt om det blev fysik, eftersom att det är det svåraste ämnet på jorden om ni frågar mig. Inte kul :( Hur som helst så gick i alla fall mattelektionen riktigt bra, detta är bara till lilla Annika ;) Till skillnad från typ alla andra dagar - sitt kvar och håll käften, eller gå ut och snacka... typ.

Måste bara tillägga att jag trivs riktigt bra i brunt, lite mörkare hår! Syns det på bilderna? HAHA
Nu åter till görat - mamma roopaaaar!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Har inte sett dig på ett tag, vad fin du var i brunt i hår!

2010-09-05 @ 15:12:33
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0