Du ser andra halvan av solen, jag undrar var vi hamnar härnäst

2011-01-08 @ 11:26:13
Min mamma är söt. För en stund sedan vaknade jag av detta, och jag blev inte ens arg.. Det är ovanligt ska jag säga er. Men nu till det där som är så sött - Det är att hon är precis som jag. Hon höjde musiken och satte på hårblåsen, och efter det började hon sjunga. Riktigt högt sjöng hon. Men det lät bra. Nu har hon åkt och jag ska vara själv hemma tills i morgon, men jag tror jag får lite sällskap av en viss liten pojk också.
Nu ska jag äta frukost och sen ta en promenad. Senare, närmare bestämt vid två ungefär drar jag mina små ben bort till Hanna där det vankas lunch! I mina öron låter det här som en grymt bra dag!
P U S S S S
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0