Om jag bara kunde. Då skulle jag

2011-01-24 @ 19:27:47
Lanzarote 27 november till 4 december 2010.
Ja ni. Dagar som dessa saknar jag verkligen Lanzarote och dess underbara och klarblå vatten, även om jag just i stunden inte kunde ta vara på det jag hade. Tyvärr. Det var alldeles för mycket i mitt huvud för att jag skulle kunna koncentrera mig på just resan. Jag var livrädd och jag visste att det värsta tänkbara skulle ske. Just i samma stund som jag faktiskt kom på att jag det inte fanns mycket jag kunde göra och att jag bara skulle skita i allt, ja, då var vi redan på bussen påväg till flygplatsen för att åke hem till Sverige igen. Detta är något jag ångrar stort! Om jag bara kunde göra om allt, då skulle jag ta vara på hela resan så mycket mer och bara må brabrabra. Jag gick runt och var tjurig för att det regnade och kunde inte med mina egna ögon se att jag faktiskt var i paradiset och att jag skulle sakna allt så mycket som jag gör just nu. Dumma mig.

Idag har i alla fall dagen rullat på ganska bra. Jag har varit i skolan och jag har tränat. Jag har jobbat och nu är bara den där värsta biten kvar... Plugget som jag sitter här med och det jag måste fixa till nu. Hoppas ni har det bättre än jag ikväll och jag ska bara säga er - ta vara på det ni har så länge ni har det. Annars blir det alldeles för mycket att ångra längre fram.

Hörs!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0