Jag behöver tiden du inte ger mig

2011-06-28 @ 19:17:15
Ser ut något i stil med det här ikväll. Jag har ändrat planerna fullkomligt och ska därför inte spendera kvällen hemma, utan ska ta med mamman ut och utföra detta på ett helt annat sätt. Kameran hänkar, så bilder får ni nog!

Idag är det hett! Har jobbat fram till fyra och fysataaaan så trött man blir. Jag trodde jag skulle dunsta bort totalt ett tag, men icke! Jag fick allt veta att jag lever. Efter hot work fixade jag nya löööpskor och har redan testsprungit dom, då jag inte riktigt hade ron till att bara ligga och sola, som jag så fint gjorde ett försök med. Jag knöt helt enkelt på mig skorna och satte igång. Blev en blandning mellan powerwalk och springning, men vem fa-an orkar springa i denna hetta?! Och nej jag klagar inte.
Nu ska jag knyta på mig skorna och tillsammans med mamma ta mig ner till stan
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0