Allt snurrar runt

2011-05-10 @ 21:40:24
Jag är stresssssad! Vi har hundrasjuttioelvatusen liter plugg, jag måste hinna träna (vilket faktiskt är en av uppgifterna från skolan också), jag ska spela musik och repa hit och dit. Jag ska ha helgledigt, jag ska till läkaren och jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra med all skit.. Något positivt från idag är väl att jag fick mvg på svenska nationella. Allt annat dåligt som hänt idag tänker jag inte ta upp. Meeeeeen jag kan säga att solen har skinit och det har varit rekordvarmt i viken! Wohoooo! Dock så kommer det troligtvis att ändras drastiskt då det ska komma lite stänk redan i övermorgon, puls att det inte ska vara så varmt alls i morgon heller... Jag tror jag går in i en deprission!
Hur som så ligger jag nu här på golvet, överöst av plugg, och försöker fokusera i alla fall lite på morgondagen då vi startar med ett nationellt prov i matte på 100 minuter. Sen ska en muntlig bokredovisning också göras under dagen.
Nu ska jag sova. Natt
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0