Cake cake cake

2011-05-12 @ 16:24:04
Halloj gubbs! Jag äter inte socker längre och har inte gjort på två veckor, förutom mina sockerdagar(en dag i veckan). Jag undrar dock hur länge det ska hålla, med tanke på hur sugen jag faktiskt är på socker, heeeeeeeela dagarna... Min hjärna är en kladdkaka typ. Förövrigt så har ni fått en bild på morfars tårta som vi fick i lördags, när han fyllde 67. En annan helt random sak som jag kommit på i samband med att inte äta socker, är att man faktiskt känner direkt om det faktiskt är socker i något man äter. Man är liksom inte vad vid smaken.
Idag har vi gjort årets prank och skrattat en hel del! Och jag känner att jag faktiskt börjar få lite bättre dagar nu. Skitskönt. Hur som så kom jag hem för ungefär en timma sen, och nu rullar Shear Genius på teveskärmen. Jag ska försöka få lite plugg gjort och sen tänkte jag försöka ta mig ner till mejeriet för modevisning vid halv sju. Frågan är dock vem som vill följa med mig... XX
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

ÅÅÅH VAD GOTT!

2011-05-15 @ 14:55:12
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0