Idag går jag runt med ett fett leende på läpparna

2011-09-21 @ 16:05:26
Japp, ni får börja med att ursäkta kvalitén på min cam.
Startar med att säga att från och med idag och resten av veckan framöver chillar jag. Har haft panik för småsaker i skolan nu i flera dagar, men nu är allt gjort och jag är på banan igen. Skönt! Sen kan jag fortsätta med att säga att det har regnat idag. Dock så har humöret lyckats hålla sig, vilket inte tillhör vanligheten... Och med en svenskauppgift som i alla fall fick bedömningen hyffsat känns det inte som att jag kan vara annat än nöjd, då uppgiften var ett rent helvete. Jag är nöjd.
Nu ska jag dra igång Bridesmaides och se om det är något att ha. Någon som sett den? Sen ska jag försöka ta tag i liite plugg och äta middag med Jonathan och Clara som firar fyra månader idag. Hoppas även på att min vita lilla pärla kommer hem idag!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0