Ibland gör det ont istället

2012-02-16 @ 14:47:32
1. Min tekopp på mejeriet igår. Gott som fän. 2. Jag, CalleN och Strö tidigare idag.
Kom hem för en stund sen och har druckit upp en smoothie. Har träningskläder på mig och vill hur gärna som helst bara gå till actic och spinga ett maraton på bandet, men nej. För det första så måste jag skriva historia, för det andra så skulle mina ben inte klara av det, och för det tredje skulle heller inte min rygg klara av det. Har ont någonstans hela tiden. Keeuul! Meeeen jag klagar inte! Imorgon får jag en veckas sportlov, och USCH vad jag ska njuta! Jag har planerat in inget plugg på hela veckan. Sådeså.
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Mathilda

TACK! :D

ser att du övningskör mkt nu, det är bra! så du kan ta det direkt, för det ångrar jag nu såhär i efterhands. Men jävligt göttt nu!!

2012-02-16 @ 15:23:29
URL: http://tillen.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Men om jag ska va ärlig är det riktig läskig att köra nu i början, iaf detta väglag, snorhalt.. Hoppas det blir torrt snart:) men det gör inget, hade bara kört på parkering innan jag hade min första körlektion i oktober och kunde inget om skyltar, men man lär sig jäkligt fort :)

2012-02-16 @ 18:47:13
URL: http://tillen.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0