Ego.

2012-01-20 @ 17:12:35
Idag har jag "gymmat" på idrottslektionen, pratat ryggproblem och skrivit en uppsats om facebook. På engelska. Kändes sådär, med tanke på hur illa jag tycker om engelska... Sen har jag också skrattat mycket med mina fina vänner på den onödigt långa hålan, berättat alla-barnen-historier och gråtit av skratt till alldeles hemska historier. Efter allt nödvändigt styrde jag vidare mot actic för ett litet pass. Måste säga att jag faktiskt ser små framsteg efter all träning! YEEESS!!

Ska spendera kvällen i mjukisbrallorna och en stor tröja med god mat och pappa + grannar. Mysigt! Ska försöka hålla mig borta från sockret även ikväll, eftersom jag imorgon ska gå loss totalt med åtminstånde två härliga brydar!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0