Tips tips tips

2013-02-05 @ 21:38:00
Hemma efter tisdagscardio och bål. Sitter och skrattar åt Maria och Mindy forever på 3an, haha! Jag ÄLSKAR hollywoodfruarna och nu säder två kanalen en fru var, samtidigt, vilket gjorde mig kluven... 
 
Sista bilden är vad jag precis försökte få i mig, post workout meal. Eftersom jag hade mogen avokado idag så slängde jag i en halv i chokladgrejen, tillsammans med 1/2 banan, 1/2 skopa one whey chocolate, hazelnut, 1 1/2dl mjölk och 1 icke rågad msk osötad kakao, plus lite vatten. Det blev ett fluff (pga avokadon antar jag) som smakade nästan exakt kladdkakesmet! Hur gott som helst!! Efter halva glaset ville jag dock spy... Det blev alldeles för mycket, så om ni vill testa rekommenderar jag att dela det hela på två. Men jag tror trots allt att jag precis har skapat mitt nya fredag/lördagsgodis!! Helt totalperfekt. 
 
I skålen, för er som gillar glass men ändå inte vill slänga i er gräddglass efter ett träningspass är detta perfekt! I princip kan du välja alla mått själv, men har du mycket kvarg är det smart att också ta mer proteinpulver eller fun light. Jag hade: ungefär 1dl lättkvarg, 1/2 skopa one whey strawberry, white chocolate och frysta bär (hallon och blåbär). Allt fryser och blir som glass och det är gott som fan! Kalla det vad som helst men jag säger proteinglass! Perfa. 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0