Throwback sunday

2013-03-03 @ 15:08:49
Satan vad jag kan fastna i arkivet ibland! Kan sitta i flera timmar och kolla tillbaka på mina nästan tre år på den här bloggen. Sitta och bara le åt alla minnen med de jag tycker om mest av allt på hela jorden! Jag blir såååå glad! Det är en av alla galet bra saker med bloggandet - både att kunna se tillbaka och minnas allt som då kändes jobbigt, och inse att man faktiskt tog sig igenom allt med huvudet högt, men självklart också allt som var så himla bra då. Det som alltid kommer att vara bra! 
Och gud, vilket roligt år 2012 var! Det är inte alltid lika lätt att ha den distansen från sitt eget liv, och att kunna se det när man är mitt inne i smeten. Det är vad jag uppskattar med att tiden går. Minnen består ♥
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0