Fredag hela dagen, toppen

2014-03-07 @ 10:29:00
Frukost, promenixväg och mjukisbrallan själv. 
 
Klockan är halv elva och jag har gjort gårdagen i repris - effektivitet! Jag har fått ett rygg/triceps/rump-pass gjort + massage på actic, och nu börjar jag vakna till liv. Massagen har aldrig någonsin varit så painful som idag. Känner mig helt överkörd och totalt trasig nu, men det gör gott... Har jag hört. 
 
Nu ska jag duscha av mig och göra lunch. Jag har ett stört scrambled eggs-sug så det får det bli! Jag och Gustav är för övrigt världens bästa äggröra-görare (erkänner att det är han som lärt mig), så den som är sugen kan bara hojta till, vi fixar! 
 
 
Älskar att jag är på ständigt bra humör nu när solen skiner och det är ljust tidigt på morgonen! Man får så satans mycket mer energi, och dessutom blir man inte samma pain in the ass för sin omgivning. Jag är expert på att agera just pain in the ass under hela vinterhalvåret (vad gör det annars för nytta att vara glad om det inte blir lite kontrast?), så nu kan alla vara glada! 
 
 
Skaffa er en skööönt fredag och alla ni som ska fira in helgen med diverse temafester och utgångar - kör hårt! 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0