Mitt nittonde födelsedagsfirande

2014-03-10 @ 10:43:43
Hela helgen har gått i födelsedagsfirandets anda och jag har känt mig så uppvaktad! Hade mitt livs bästa födelsedag igår, med kanonväder, massa kärlek och omtanke i överföld! Jag är sååå nöjd och jag har fått så mycket fint! Jag kickade igång dagen med en promenad i vårvädret tillsammans med Gustav och efter detmyste vi oss igenom dagen, fram till att släkten kom och firade mig med god mat och pannacotta. Dagen blev helt klart över förväntan och jag längtar redan tillbaka.. Vilken tur då att människorna inte ska någonstans! ♥ Avslutade kvällen hemma hos familjen Söderkvist Wernholm och tur som jag har fick jag somna i världens bästa famn. Lyckost mig! 
 
Ovan har ni min lilla presentsäng där allt, förutom en bricka jag fick av Gustavs familj igår, finns med. Eftersom jag har världens bästa kille fick jag av honom såklart också världens bästa presenter - 10 burkar jordnötssmör och vinglas av Carolina Gynning. Han har tagit på sig uppdraget att lära mig dricka vin också, så två olika viner fick jag och såklart världens finaste kort! Blir så blödig av sånt så självklar höll jag ju på att börja böla det första jag gjorde när jag vaknade.. Men det gick över i tårfri glädje! Utöver det har jag fått mycket fint porslin, träningskläder, lite annat ät och drickbart, pengar och presentkort. 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0