Stanna upp och andas djupt

2014-05-06 @ 13:22:35
Att stanna upp. Att andas enda ner i magen. Fylla lungorna med luft och tömma dem under en evighet, långsamt. Visst låter det härligt? Jag ska jag bli bättre på detta.  
 
Har precis kastat i mig godingarna ovan framför dataskärmen och ett förväntat nationellt, argumenterande tal. Går sisådär skulle man kunna säga. "Typing - delete, typing - delete". Det blev en kort skoldag med lite dataskrivande innan jag satte mig på stålhästen för en lunch hemma i mitt eget kök, med svenskan och ett kaffeglas. Detta ska jag sysselsätta mig med i en timma framåt, då jag ska till skolan igen för att gå på ett precis obetydligt tvåminutersmöte med klassen. Sen ska jag sätta mig på cykeln och konstatera, diskutera och klaga (med Hanna) över hur totalt värdelöst mötet var. 
 
 
Min plock-ihop-lunch blev förövrigt världens godaste äggmäckor på mina hembakade glutenfria tekakor och lite grönt med en hög halloumi och soltorkade tomater. Mina smaklökar ljublade. Intresserade av brödet? Hojta till! 
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

Åh ser helt underbart ut! Ge gärna receptet! Mums!

2014-05-06 @ 21:20:43

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0